Sztuczne jedzenie jako forma reklamy
Handlowcy wszystkich branż wykorzystują witryny sklepowe do promowania swoich produktów. Wystawiają tam atrakcyjne artykuły, które mogą zainteresować przechodnia i zmienić go w potencjalnego klienta. W branży gastronomicznej sprawa nie jest tak prosta. Gdyby np. restaurator w swojej witrynie wyeksponował serwowane dania, to po kilku godzinach wyglądałoby bardzo nieapetycznie. Rozwiązaniem problemu są repliki potraw, czyli sztuczne jedzenie.
Replika potraw to doskonała forma reklamy
Nikogo nie trzeba przekonywać, że nasz apetyt bardziej pobudzi widok smacznej potrawy, niż opis dania. Przechodzień chętniej zainteresuje się atrakcyjnym widokiem realistycznie wyglądającej potrawy, niż wypisanym menu na kartce papieru lub tablicy reklamowej. Dodatkowo widok świeżego, wyglądającego na jeszcze ciepłe, czasami ulubionego dania spowoduje, że osoba, która jeszcze przed chwilą nie miała zamiaru jeść, poczuje przypływ apetytu i wstąpi do restauracji.
Inne zalety sztucznego jedzenia
Repliki potraw są tak realistycznie wykonane, że klient widząc danie, wie, co otrzyma po zamówieniu (kształt jedzenia, dodatki, a nawet kolorystykę). Dla niektórych smakoszy kolor potrawy ma niebagatelne znaczenia. Sztuczne jedzenie jest wykonane w skali 1:1, więc nie ma potrzeby dopytywania się lub zastanawiania czy podane w menu 150 g. to wystarczająca ilość.
Gdzie można wykorzystać repliki jedzenia ?
Nie tylko restauracje mogą korzystać ze sztucznego jedzenia jako forma reklamy. Repliki potraw świetnie się sprawdzą w barach, pubach, kawiarniach, cukierniach, lodziarniach, piekarniach, sklepach spożywczych i garmażeryjnych oraz wielu innych gdzie sprzedawana jest żywność pod każdą postacią.
Gdzie szukać replik jedzenia
Pionierską firmą na polskim rynku zajmującą się wytwarzaniem rekwizytów do reklamy w formie replik jedzenia jest ShinyFood. W ofercie ma bardzo szeroki wybór produktów. Wszelkiego rodzaju dania obiadowe, wyroby cukiernicze, pieczywo, wędliny, warzywa, owoce, sałatki, wyroby garmażeryjne i wiele innych. Osoba zamawiająca nie jest ograniczona do produktów sztampowych – seryjnych. ShinyFood dostosowuje swoje wyroby do każdego klienta. Kucharz przygotuje danie, a zespół ShinyFood wykona jego replikę w skali 1:1. Replika będzie wierną kopią nie tylko kształtu, ale również koloru (np. stopnia przyrumienienia) potrawy. Jeśli klient w dotychczasowej działalności jeszcze nie zetknął się z formą reklamy wykorzystującą sztuczne jedzenie, to eksperci z ShinyFood chętnie udzielą rad, podsuną innowacyjne pomysły, doradzą gdzie i jak wyeksponować produkty.
Najnowsze komentarze